събота, 7 октомври 2017 г.

Ден на картичкоправенето / World card making day

Честит празник на всички картичкотворящи хора по света! В този хубав дъждовен есенен ден (по шосето към Стара Загора в момента) ви желая винаги да търсите твореца във вас и заедно да рисувате най-красивите картини, радващи вас и околните ви. Нека вдъхновението е неизчерпаемо и радостта от сътворяването да върви ръка за ръка с вас.
Това са моите АТС-ки за срещата на Картичкотрепачите ( 😁 Вили, благодаря за това ново определение на нашата лудост), направени в малките часове тази сутрин. Заложих на есенна тематика и тиквени цветове, вдъхновена от Картишоците. Използвах любимите си щанци на есенни листа, поиграх си да ги оцветя с дистреси, да ги гланцирам с дъждовни капки и да ги сложа небрежно върху основа от тишу хартия и акрилни бои.
Направих и 3 пролетни с едни стикери с истински цветя, които имам поне от 4-5 години и все не им идваше редът. Те са далеч по-изчистени от есенните, но пък са в типично мой стил.
Отивам на срещата! После ще докладвам :)














4 коментара:

  1. Прелестни АТС-та, Тони!А аз дори не успях да ги видя на живо...смятай как са се разграбили :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Усмивке! И аз не видах твоите тикви на живо :) Беше чудна лудница!

      Изтриване
  2. Аз пък направих ЗАСАДА в тролея, но и мен не ме огря - шегувам се!
    Тони, с нетърпение очакваме обещания доклад за срещата!

    ОтговорИзтриване
  3. Тони, на живо са още по-хубави твоите листенца. Като истински! Много ще си го пазя моето.

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com