сряда, 28 юни 2017 г.

Altered art/ Промени предмета

Успях в последния момент да променя и аз един предмет. Бях започнала един друг, зарязах го. Обмислях втори, не стигнах до него. На третия даже го направих. И даже съм много доволна. Мисля, че стана доста симпатична кутийка с мини книжка за пожелания вътре. Книжката е с размери 3/4 см, 30 листа, ръчно зашити и облицовани с черен картон. Напоследък ме е обхванала жълто-черната вълна, сатенът ми стоеше на бюрото от предните цветя. Този път ги направих различни и по-малки, като за кутийка 3,5/4,5 см :)
Кутийката, както може би сте се досетили, е кибритена. Боядисах я с черна акрилна боя и облепих с жълт картон и готина крафт хартия с Парижки мотиви(хартията беше на един букет, нали съм си Плюшкин си я бях прибрала :) ) Черен тюл, тичинки, черно синджирче, малко цветя,игла с перли, връзка от висулка за телефон, пръски боя и готово!
Показвам я, разбира се, при Картишоците

1 коментар:

  1. Тони, много ми допада и като цветове и като текстури и като цялостно излъчване. Как ти се занимаваше с толкова дребно и пипкаво нещо не знам, но пък си личи, че си го правила с желание и кеф. Радвам се че успя да се включиш при нас.

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com